Sijainti: Pääsivu Ajankohtaista Uutiset-kansio Foucaultlainen näkökulma kansalaisyhteiskuntaan - Mihin sitä voi käyttää ja kannattaako se?

Taija Humisto selvittää pro gradu -tutkielmassaan, mitä Foucaultlaisella näkökulmalla tarkoitetaan kansalaisyhteiskunnan tutkimuksen kontekstissa. Humisto analysoi Foucault’n ja Foucaultlaisen koulukunnan edustajien roolia kansalaisyhteiskuntaa koskevassa keskustelussa ja erittelee näkökulmaan liittyviä ongelmia ja sen hyötyjä.

Taijan ja muiden maisteriohjelman opiskelijoiden gradut löytyvät täältä