Sijainti: Pääsivu Ajankohtaista Uutiset-kansio KANTU2015-järjestäjää haetaan

KANTU2015-järjestäjää haetaan

Kansalaisyhteiskunnan tutkimuksen seura julistaa haettavaksi vuoden 2015 KANTU-päivien järjestämisen

Kansalaisyhteiskunnan tutkimus- ja kehittämispäivät (KANTU) on vakiinnuttanut paikkansa eri aloilla toimivien kansalaisyhteiskunnan ja kansalaistoiminnan asiantuntijoiden valtakunnallisena kohtaamispaikkana. Kahden vuoden välein järjestettävät päivät herättävät mielenkiintoa jatkuvasti laajemmassa joukossa osallistujia. Kansalaisyhteiskunnan tutkimuksen seura julistaa nyt haettavaksi vuoden 2015 KANTU-päivien järjestämisen.

KANTU-päivät on järjestetty kolme kertaa, ja tapahtuma on kerännyt 250-300 osallistujaa. Järjestäjinä ovat toimineet yliopistot ja ammattikorkeakoulut yhteistyössä Kansalaisyhteiskunnan tutkimuksen seuran kanssa. Korkeakoulujen ja järjestötoimijoiden tutkimusosaamisen yhdistäminen on tuottanut onnistuneita tapahtumia. Viimeksi vuoden 2013 tutkimus- ja kehittämispäivillä Mikkelissä tarkasteltiin kansalaisvaikuttamisen nykytilaa ja tulevaisuutta muun muassa paikallishallinnon sekä monikulttuurisuuden näkökulmista.

Päivien ohjelmassa on olennainen osa kansalaisyhteiskunnan alan tutkimusten esittelyllä, joten päivien järjestelyistä kiinnostuneiden tulisi osoittaa tähän soveltuva osaamisensa. Lisäksi toivotaan kartoitusta mahdollisista paikallisista yhteistyökumppaneista. Kansalaisyhteiskunnan tutkimuksen seura antaa päivien järjestelyissä asiantuntija-apua sekä osallistuu sisältöjen suunnitteluun.

Pyydämme KANTU-päivien järjestämisestä kiinnostuneita lähettämään hakemuksensa Kansalaisyhteiskunnan tutkimuksen seuran sihteerille:

info@kytseura.fi
8.1.2014 mennessä. Seuran hallitus tekee päätöksen päivien järjestämisestä tammikuun kokouksessa.

Tiedustelut: Veli-Matti Salminen (vma.salminen@gmail.com)

Hakuilmoitus löytyy myös osoitteesta

Seuran FB-sivut