Sijainti: Pääsivu Ajankohtaista Uutiset-kansio Kansalaisyhteiskunta-lehden numero 1/2011 julkaistu

Kansalaisyhteiskunta-lehden numero 1/2011 julkaistu

Kansalaisyhteiskunta-lehden vuoden 2011 ensimmäinen numero on julkaistu. Lehti on Kansalaisyhteiskunnan tutkimuksen seuran pääjulkaisu.

Numerossa 1/2011 pohditaan muun muassa kevään 2011 eduskuntavaalien tulosta ja sen jälkeisiä hallitusneuvotteluja. Numerossa julkaistaan Tapani Turkan artikkeli, joka käsittelee valtion tuolle puolen ulottuvan konstitutionalisoitumisen ongelmaa, sekä ranskalaisen liiketutkijan, professori Alain Tourainen haastattelu. Lehdessä on myös runsaasti lyhyehköjä ajankohtaisia puheenvuoroja paitsi menneistä eduskuntavaaleista myös esimerkiksi järjestöjen johtamisesta sekä yhteisötaloudesta.

Lehti on kokonaisuudessaan luettavissa allaolevalla sivulla.

Selaa lehteä