Sijainti: Pääsivu Ajankohtaista Uutiset-kansio kytutkimusseura-jaseneksi

Syksyllä 2009 perustettu Kansalaisyhteiskunnan tutkimuksen seura ry (Samfundet för forskning om civilsamhället rf) edistää kansalaisyhteiskunnan monitieteistä tutkimusta ja siihen pohjautuvaa kehittämistyötä Suomessa.

Kansalaisyhteiskunnan tutkimuksen seura yhdistää tutkijat ja kehittäjät

Kansalaisyhteiskunnan tutkimuksen seura toimii yhdysverkostona eri organisaatioissa toimivien tutkijoiden ja kehittäjien välillä ja tekee heidän tutkimus- ja kehittämistyötään tunnetuksi. Seuran vuosikokouksessa valitun hallituksen jäsenet tulevat eri toimialueilta: yliopistoista, ammattikorkeakouluista ja järjestöistä. Seuran puheenjohtajana toimii kansalaistoiminnan ja kansalaisyhteiskunnan tutkimuksen professori Martti Siisiäinen.

Ensimmäisenä kokonaisena toimintavuotena seuran keskeisinä toimintamuotoina ovat Kansalaisyhteiskunta-lehden julkaiseminen sekä alan tutkimus- ja kehittämispäivien organisoiminen. Seuraavat Kansalaisyhteiskunnan tutkimus- ja kehittämispäivät järjestetään Jyväskylässä 17.-18.2.2011. Päivien teemana on ”Kansalaistoiminnan rajat”, ja aihetta pohditaan muun muassa markkinoistumisen, vapaaehtoisuuden muutosten ja kansainvälisyyden kysymysten kautta.
Kansalaisyhteiskunnan tutkimuksen seura tarjoaa jäsenilleen uudenlaisen yhteistyö- ja kehittämisverkoston osana kansalaisyhteiskunnan laajenevaa ja muuttuvaa kenttää. Tule mukaan kansalaisyhteiskunnan yhteisiin talkoisiin ja liity jäseneksi kasvavaan joukkoomme! Jäsenetuina saat:
- Kansalaisyhteiskunnan tutkimus -lehden (ilmestyy kerran vuonna 2010 ja jatkossa kahdesti vuodessa)
- Kansalaisyhteiskunnan tutkimuksen seuran jäsentiedotteen
- osallistumismaksun alennuksen osallistuessasi Kansalaisyhteiskunnan tutkimus- ja kehittämispäiville 2011.

Jäseneksi liittyminen tapahtuu maksamalla jäsenmaksu seuran tilille seuraavin tiedoin:
Tilinumero: 104530 – 190123 (Nordea Jyväskylä)
Summa: 20 € varsinaiset jäsenet / 10 € opiskelijajäsenet (perustutkinto-opiskelijat)
Seuraan voi kuulua myös yhteisö- tai kannatusjäseniä, joille jäsenmaksu on 200 €.
Viesti: Nimesi ja osoitteesi
Ilmoita lisäksi yhteystietosi seuran sihteerille Henna Törmäselle sähköpostitse
(henna.tormanen@jyu.fi). Jäseneksi liittymisen yhteydessä lähetämme kattavamman jäsentiedotteen, joka sisältää mm. kuluvan vuoden toimintasuunnitelman.