Sijainti: Pääsivu Ajankohtaista Uutiset-kansio Kirjoita Kansalaisyhteiskunta-lehteen

Kirjoita Kansalaisyhteiskunta-lehteen

Kansalaisyhteiskunnan ja kansalaistoiminnan tutkijoille, opettajille ja kentän toimijoille suunnattu Kansalaisyhteiskunta-lehti on sähköinen julkaisufoorumi..

Kansalaisyhteiskunta on tieteellinen julkaisu, jossa käsitellään kansalaisyhteiskunnan ja kansalaistoiminnan teemoja monipuolisesti. Lehden eri osastoissa julkaistaan tieteellisiä artikkeleita, haastatteluita, keskustelunavauksia, katsauksia ja ajankohtaisia kirja-arvioita. Jokainen artikkelikäsikirjoitus vertaisarvioidaan; toimituskunta arvioi muut julkaistavat kirjoitukset. (Katso tekstimuotojen tarkemmat sisältöselosteet täältä.)

Lisätietoja :
Päätoimittaja Pertti Lappalainen