Sijainti: Pääsivu Ajankohtaista Uutiset-kansio "Kokemustutkimus avaa tietä yhteiskunnallisista asioista kiinnostumiselle ja aktiiviselle kansalaisuudelle"

Anne Leinosen gradu on tapaustutkimus Mielenterveyden keskusliiton Yhteinen ymmärrys ja avunanto mielenterveystyössä hankkeeseen (YYA-projekti) 2007–2010 liittyneestä kokemustutkimuskoulutuksesta ja -toiminnasta Kokkolassa.

Kokemustutkimuskoulutuksen tarkoituksena on antaa valmiuksia mielenterveys- ja päihdekuntoutujille osallistua mielen-terveystyön tutkimus- ja kehittämistoimintaan.
Lue gradu täältä