Sijainti: Pääsivu Ajankohtaista Uutiset-kansio Kansalaisyhteiskunta-lehden 1. numero ilmestynyt

Kansalaisyhteiskunta-lehden 1. numero ilmestynyt

"Kansalaisyhteiskunta"-e-lehden numero 1/2010 on ilmestynyt. Lehti on Kansalaisyhteiskunnan tutkimuksen seuran pääjulkaisu.

Kansalaisyhteiskunta on sähköinen julkaisu, jossa on tilaa kansalaisyhteiskuntaa koskeville tieteellisille artikkeleille, lyhyehköille katsauksille, kentän kokemuksille sekä aihealueen kirja-arvioille. Lehden ensimmäinen numero on luettavissa täällä.

Ensimmäisessä numerossa julkaistaan artikkelit Vaalien parlamentarisointi (Kari Palonen) ja Osallistumisen ongelma (Martti Siisiäinen), neljä tutkimuksellista katsausta ja yksi järjestön tutkimus- ja kehittämishankkeeseen liittyvä kirjoitus sekä neljä kirja-arviota.

Lehden sisältö on vapaasti kaikkien saatavilla. Vuoden 2011 ensimmäinen numero ilmestyy kesäkuussa.