Sijainti: Pääsivu Ajankohtaista Tieteellisiä päiviä

Tieteellisiä päiviä

Osio listaa säännöllisiä tieteellisiä tapahtumia. Tietoja yksittäisistä kansalaisyhteiskunnan tutkimuksen konferensseista, seminaareista ja muista tapahtumista julkaistaan Kans-portaalin Ajankohtaista-osion tapahtumakalenterissa ja niitä voi välittää myös Kans-postituslistan kautta.

Politiikan tutkimuksen päivät 2008. Järjestäjä ja paikka vaihtuu vuosittain. Pääasiassa tammikuisin.

Sosiaalipolitiikan päivät 2007. Järjestäjä ja paikka vaihtuu vuosittain. Pääasiassa lokakuisin.

Sosiologipäivät 2008. Järjestäjä ja paikka vaihtuu vuosittain. Pääasiassa maaliskuisin.

Tieteen päivät 2007. Järjestetään joka toinen vuosi Helsingissä.

ISTR - International Society for Third-Sector Research. Useita kansainvälisiä kansalaisyhteiskunnan ja kolmannen sektorin konferensseja vuosittain.