Sijainti: Pääsivu Ajankohtaista Arvostelut ja uutuudet Arvostelupyyntöjä

Arvostelupyyntöjä

Oheisessa listassa on kustantajien suosituksia arvosteltavaksi ilmestymisjärjestyksessä, uusimmat ensin. Voit myös tutustua suoraan kustantajien uutuuksiin ja julkaisuluetteloihin oheisista www-linkeistä.

2008

Aulikki Kananoja & Vuokko Niiranen & Harri Jokiranta (toim.): Kunnallinen sosiaalipolitiikka - Osallisuutta ja yhteistä vastuuta (arv.ilm.päivä 22.4.2008)

Asta Suomi & Sinikka Hakonen (toim.): Kuluerästä voimavaraksi - Sosiokulttuurinen puheenvuoro ikääntymiskysymyksiin (arv.ilm.päivä 15.4.2008)

Irene Roivainen - Marianne Nylund - Riikka Korkiamäki - Suvi Raitakari (toim.): Yhteisöt ja sosiaalityö – kansalaisen vai asiakkaan asialla? (PS-kustannus)